پهنه e شهرک چیتگر

29 آذر 1402
0 نظر
پهنه e شهرک چیتگر

پهنه e شهرک چیتگر

این پهنه که به نام پروژه ریحانه نیز شناخته می شود در ضلع جنوبی ایرانمال قرار دارد.

پهنه e دارای 4 بلوک 33 طبقه مسکونی + 1 طبقه لابی و 6 طبقه برای پارکینگ و انباری می باشد.

پروژه ریحانه چیتگر دارای متراژ های 130 متر می باشد و بصورت اقساطی به اعضای ودجا (وزارت دفاع) واگذار گردیده است.

متراژ واحدها، امکانات، و دسترسی‌ها

شهرک چیتگر یکی از شهرک‌های موردتوجه و پرطرفدار در منطقه‌ای است که در حاشیه شرقی شهر تهران واقع شده است. این شهرک دارای چندین پهنه است که هر کدام به ویژگی‌های خاصی دسترسی دارند، یکی از این پهنه‌ها پهنه e است.

در این مقاله، به معرفی پهنه E شهرک چیتگر، متراژ واحدها، امکانات و دسترسی‌های آن پرداخته خواهد شد.

متراژ واحدها:

پهنه e شهرک چیتگر با معماری مدرن و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساخت و ساز، واحدهایی با متراژ متنوع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

متراژ واحدها در این پهنه از واحد‌های کوچک تا واحد‌های بزرگتر، متناسب با نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریان، تنوع دارد. بنابراین، هر فردی می‌تواند با توجه به نیازهای خود، واحدی مناسب را در این پهنه پیدا کند.

پهنه e

امکانات:

پهنه e شهرک چیتگر با فضای سبز زیبا، امکانات مدرن و خدمات متعدد، محیطی زندگی راحت و خوبی را برای ساکنان خود فراهم کرده است. از جمله امکاناتی که در این پهنه موجود است، می‌توان به مراکز خرید، رستوران‌ها، فضاهای ورزشی، باغ‌ها و پارک‌ها، مراکز آموزشی و توسعه شخصی اشاره کرد. علاوه بر این، شهرک چیتگر از امنیت بالایی برخوردار بوده و سیستم‌های مدیریتی امنیتی حرفه‌ای را اجرا می‌کند، که از آسایش و امنیت شهروندان محافظت می‌کند.

دسترسی‌ها:

یکی از مزایای مهم پهنه e شهرک چیتگر، دسترسی آسان به محلات مختلف است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی موقعیت مکانی شهرک، امکان دسترسی به خیابان‌های اصلی و محورهای ترافیکی بزرگ نیز وجود دارد، که به ساکنان این پهنه امکان می‌دهد به سرعت و آسانی به مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، شهرک چیتگر از امکانات حمل و نقل عمومی مناسبی برخوردار است که سفر و تردد در شهر را برای ساکنان آسان می‌کند.

همچنین، این پهنه از سیستم‌های پارکینگ مدرن برخوردار است که به ساکنان و مشتریان امکان پارک خودرو را برای استفاده از خدمات شهرک فراهم می‌کند.

در نتیجه، پهنه e شهرک چیتگر با متراژ واحدهای متنوع، امکانات متعدد و دسترسی آسان به محلات مختلف، یک مقصد خوب برای زندگی و سرمایه‌گذاری است. این پهنه ، با توجه به خدمات و زیرساخت‌های خوبی که به ساکنان خود ارائه می‌دهد، یک انتخاب عالی برای ساکنان تهران است.

شهرک چیتگر (امام رضا (ع)) کجاست؟

شهرک چیتگر یکی از محله هایی است که در منطقه ۲۲ شهرداری تهران، در بخش شمال غربی این شهر قرار دارد. مردم معمولاً نام دریاچه‌ی چیتگر را شنیده‌اند؛ اما درمورد خودِ شهرک اطلاعات زیادی ندارند.

پهنه e شهرک چیتگر و شهرک مدرن و زیبای چیتگر، بین بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید همدانی، بلوار پژوهش، بلوار طراوت و ایران خودرو واقع شده است.

پهنه e

این بزرگراه‌ها و بلوارهای پهناور، باعث کاهش ترافیک شده‌اند و تردد به این شهرک را بسیار آسان کرده‌اند. شهرک چیتگر جزو منطقه‌ی ۲۲ تهران است و نزدیکی این شهرک به سایر ساختمان‌ها و املاک منطقه‌ی ۲۲ و همچنین شهرک گلستان، موقعیت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه ایجاد کرده است. شهرک گلستان، یکی از بهترین مناطق تهران برای سرمایه‌گذاری است و اگر شما به این منطقه سر بزنید، قطعاً وسوسه می‌شوید که از شهرک چیتگر نیز دیدن کنید.

تاریخچه‌ی شهرک چیتگر

به‌گزارش همشهری آنلاین، سال‌ها پیش از وقوع انقلاب اسلامی، زمین‌های محله‌ی چیتگر به خانواده‌های فرمانفرمایان و فیروزگر تعلق داشت.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، در همان سال‌های پیش از انقلاب، مالکیت این اراضی به ارتش ایران واگذار شده است.

پس از انقلاب، زمانی‌که طرح این مسئله در منطقه ۲۲ تصویب شد، حدود ۳۵۰ هکتار از این زمین‌ها در قالب طرح ۳۰-۷۰ به شهرداری تهران واگذار شد که یک بخش از این ۳۵۰ هکتار، شبکه معابر، بخشی دیگر، فضای سبز و بخشی مجموعه هزار و یک شهری است که در حال کار روی آن هستند، البته بخشی دیگر را شهرداری فروخته و تبدیل به مجتمع‌های مسکونی کرده است؛ بنابراین اراضی پهنه e شهرک چیتگر ارتباطی به پارک چیتگر ندارد و خارج از این پارک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پروژه پهنه E با ما تماس بگیرید

09120872392ارجمند

مهران ارجمند

مشاور در امور پیش خرید های معتبر و مطمئن منطقه 22 - 09120872392

پیام بگذارید