شهرک چیتگر پهنه c

17 شهریور 1402
0 نظر

شهرک چیتگر پهنه c

پهنه c شهرک چیتگر یا پهنه نارنجستان

لوکیشن این پهنه که به عنوان فاز سوم شهرک مسکونی چیتگر نیز معرفی میگردد از جنوب به اتوبان شهید همدانی (حکیم)،از شمال به محور چهار باغ ،از غرب به بلوار پژوهش،از شرق به پهنه A قرار گرفته است.

پهنه c برج های نارنجستان در ۸ برج در حال ساخت میباشد که مربوط به تعاونی مسکن های ارتش جمهوری اسلامی ایران میباشد.
۱_تعاونی مسکن اداره سپهر مهندسی نیروی زمینی ارتش(نزاجا)
۲_تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش (نداجا) پروژه برج دوقلو مرجان
3_تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش نهاجا (برج h2)
۴_تعاونی مسکن قرارگاه پدافند هوایی ارتش

پروژه نزاجا

نارنجستان یک، دو، هفت، هشت مربوط به تعاونی مسکن اداره سپهر اداره مهندسی نزاجا است، نارنج هشت با مشارکت تعاونی و شرکت نپاسازه در حال ساخت میباشد،که بصورت آزاد پیش فروش میگردد.
متراژ واحدها ۹۷ متر تا ۱۴۹ متر هست و در 33 طبقه مسکونی می باشد.

نارنج یک ؛اسکلت به اتمام رسیده و دیوار چینی و نازک کاری در حال انجام میباشد.

نارنج دو؛نمای برج به اتمام رسیده و تا پایان ۱۴۰۳به اعضا تحویل موقت میگردد.

نارنج هفت در مرحله نازک کاری میباشد که بر اساس برنامه ارائه شده توسط تعاونی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ به اعضا تحویل میگردد.

نارنج هشت؛ این بلوک که در مطالب قبل عنوان گردید با شرکت نپاسازه مشترکت گردید و از لحاظ نقشه با سایر برج های تعاونی متفاوت است،این بلوک در مرحله نصب اسکلت و همزمان دیوار چینی است.

 

پروژه مرجان

پروژه مرجان مربوط به تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش(نداجا) یا بلوک نارنج سه در یک برج دوقلو در ۴۲ طبقه در ۵۰۰ واحد مسکونی درحال ساخت است که همزمان با نصب اسکلت دیوار چینی نیز انجام میپذیرد،
برج مرجان دارای ۵ تیپ واحد مسکونی می باشد که شامل متراژ های ۸۰ ، ۱۰۵ ، ۱۲۰ ، ۱۳۰ ، ۱۵۰ هست

۸۰ متری ۱ خواب * ۱۰۵ ، ۱۲۰ ، ۱۳۰ متری ۲ خواب *۱۵۰ متری ۳ خواب می باشد.

شهرک چیتگر پهنه c

پروژه پدافند

پروژه پدافند در دو بلوک نارنج چهار و نارنج ۵ که به عنوان بلوک C و بلوک H شناخته میگردد.

مساحت زمین پروژه پدافند ۲۲۵۰۰ متر مربع می باشد. که با مشارکت شرکت آرین سازه بصورت ۶۰ درصد (شرکت آرین سازه رابین)به ۴۰ درصد(سهم تعاونی) در حال نصب اسکلت میباشد که به دو صورت اعضا اصلی تعاونی پدافند هوایی ارتش و یا بصورت خرید از شرکت آرین سازه است،درصورت خرید از عضو اصلی قیمت به صورت تسویه است ودرصورت خرید از شرکت آرین سازه بصورت اقساطی و نوع دفترچه خریداری میگردد،پروژه پدافند نسبت به سایر پروژه های پهنه C براساس متراژ و پیشرفت نقدینگی کمتری مورد نیاز میباشد.

متراژهای پروژه پدافند هوایی ارتش
۶۰ متر
۱۲۰متر
۱۸۰متر
۲۴۰متر است.

پروژه h2

برج 29 طبقه h2 که در بلوک نارنج شش توسط تعاونی مسکن مرکزی نهاجا ساخته می شود.

پروژه h2 در دوبلوک بهم پیوسته درحال ساخت است ، مشخص بودن طبقه و جهت واحدهای اعضا، موجود بودن تمامی متراژهای یک، دو و سه خوابه متناسب با نیاز خریداران و همینطور پیشرفت فیزیکی مناسب (شروع عملیات نما) و هچنین نازک کاری داخل واحدها و نصب تاسیسات است.

نحوه خرید و فروش پهنه c
تمامی پیش خرید ها در این پهنه باید در تعاونی مسکن مربوطه نقل و انتقال انجام پذیرد.

تعاونی مسکن چیست

تعاونی مسکن به گروهی از افراد حقیقی گفته می‌شود که براساس آورده برابر در یک پروژه مسکونی نسبت به ساخت پروژه اقدام می‌نمایند و یا توجه به انتخاب هئیت مدیره شخصیت حقوقی شکل میگیرد،یکسری از ارگان های دولتی با توجه به امکانات خود اعم از زمین و غیره نسبت به ساخت و ساز برای پرسنل خود اقدام می‌کنند و پرسنل حقیقی خود عضو گیری می‌نمایند.
در ساخت یک پروژه باید بابت خرید زمین،اخذ جواز ساخت،ساخت پروژه، دریافت پایان کار و…اعضا بصورت برابر و بر اساس متراژ و قدرالسهم خود اقدام با پرداخت نمایند که در هرمرحله براساس نیاز تعاونی و پیشرفت پروژه جدول اقساط به اعضا ارائه میگردد،این پرداختی براساس تورم ساخت علی الحساب میباشد.

حق امتیاز چیست؟

در زمان پیش خرید با کلمه حق امتیاز روبه رو خواهید شد،با توجه به اینکه در زمان ثبت نام در این پهنه ابتدا به ساکن به پرسنل زحمت کش ارتش واگذار گردیده است در زمان واگذاری به افراد دیگر به غیر از مبلغ واریزی ساخت از خریدار دریافت میگردد که میزان این مبلغ بر اساس پیشرفت پروژه و عرضه و تقاضای بازار متغیر است.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

09198669204 – عظیمی

ماشالله عظیمی

برای ارتباط با ماشالله عظیمی با شماره زیر تماس بگیرید: 09198669204

پیام بگذارید