پروژه نیروی زمینی ارتش

17 شهریور 1402
0 نظر

پروژه نیروی زمینی ارتش

برج های چهارگانه نزاجا

لوکیشن؛

پهنه C شهرک چیتگر یا پهنه نارنجستان

پهنه c شهرک چیتگر شامل 8 برج میباشد که نیمی از آن در قالب چهار برج مربوط به برج های چهارگانه نزاجا میباشد.
جانمایی این برج ها به صورت میباشد که با توجه به اینکه از سمت شمال به محور چهار باغ مشرف میباشد دید به رشته کوه های البرز و آبنمای ایران مال دارد.
از سمت جنوب با توجه به فاصله که با حکیم و پهنه Dشهرک چیتگر دارد دارای نورگیر مناسب و دید به سمت باغ موزه گیاهشناسی و پارک جنگلی چیتگر دارد.

درباره برج های چهارگانه نزاجا؛

پروژه نیروی زمینی ارتش ؛ برج (نارنج1,2،7 )تعاونی مسکن اداره سپهر مهندسی نیروی زمینی ارتش ( نزاجا ) و یک برج ( نارنج۸) مشارکت با شرکت نپاسازه ( شرکت نقشه پردازان آسیا )کلیه برج ها دارای نمای یک شکل و به صورت بیضی شکل و تعداد طبقات برابر میباشد.

پروژه نیروی زمینی ارتش

سه بلوک نارنج یک،دو،هفت که توسط تعاونی ساخته می‌شود دارای نقشه یکسان هستند ، هر طبقه دارای چهارده واحد است.

واحد های 97 متری تک خواب که در پلان برج در هر طبقه دو واحد بصورت شرقیD1 و غربی D2 قرار گرفته است.

واحد های 110متری دو خواب که در پلان جدید برج به 121 متر تغییر نقشه داده شده و در هرطبقه چهار واحد بصورت شمال شرقی B1 ، جنوب شرقی B2 ،جنوب غربی B3 ،شمال غربی B4 قرار گرفته است.

 

واحد های 141 متری دو خواب که در پلان برج در هرطبقه چهار واحد بصورت شمال شرقی C1 ، جنوب شرقی C2 ،جنوب غربی C3 ،شمال غربی C4 قرار گرفته است.

 

واحد های 149 متری سه خواب که در پلان برج در هرطبقه چهار واحد که نست به باقی واحد ها مرکزی تر هستند بصورت شمال شرقی A1 ، جنوب شرقی A2 ،جنوب غربی A3 ،شمال غربی A4 قرار گرفته است.

کلیه واحدها در هر سه بلوک انتخاب واحد گردیده و جهت و طبقه مشخص شده است و مبلغ ضریب طبقات نیز برای هر عضو مشخص گردیده و براساس جدول اقساط واحد دریافت میگردد ، در حال حاضر مبلغ پارکینگ، انباری ، محوطه سازی محاسبه نشده است.

در زمان خرید و فروش واحد ها مبلغ بدهی و اقساط از ثمن قرارداد کسر میگردد و توسط خریدار به صورت اقساط اعلامی پرداخت میگردد

برج نارنج 7

در مرحله نازک کاری میباشد و براساس اعلام تعاونی تا پایان 1402 به اعضا تحویل موقت میگردد , دراین برج واحد هایی که جنوبی هستند دارای مرغوبیت دید و ویو بهتری هستند .

برج نارنج 2

برج نارنج دو که در حال نازک کاری میباشد و براساس اعلام تعاونی در پایان 1403به اعضا تحویل موقت میگردد واقسام نیز تا زمان تحویل اعلام گردید است ، در این برج واحد هایی که شمالی هستند دارای دید و ویو بهتری هستند .

برج نارنج 1

برج نارنج یک که در حال دیوارچینی میباشد و براساس اعلام تعاونی در پایان 1404 به اعضا تحویل موقت میگردد و اقساط نیز تا زمان تحویل اعلام گردیده است. در این برج واحد هایی که شمالی هستند دارای دید و ویو بهتری هستند .

بلوک های نارنج 1 , 2 , 7 جمعا 1386 واحد مسکونی می‌باشد.

در هر 3 بلوک نیروی زمینی 192 واحد تیپ D یا 97 متری تک خواب وجود دارد که هر بلوک 64 واحد 97 متری دارا می‌باشد.

همچنین در متراژ های 121، 141 ، و 149 متری 1188 واحد وجود دارد و در هر بلوک 132 واحد از تیپ های فوق A , B ,C قرار میگیرد.

برج نارنج 8

واحدهای دارای تیپ B، A ، D ، E در طبقات هستند که تیپA وE به صورت 3 خواب و تیپ B و D به صورت دو خواب است.

واحدهای تیپ A1، A4، A2 و A3: واحدهای 146.6 متری 3 خوابه و در وضعیت جنوب شرقی و جنوب غربی و همچنین شمال شرقی و جنوب شرقی قرار گرفته است.

واحدهای تیپ B1، B4، B2 و B3: واحدهای 125.25 متری 2 خوابه و در وضعیت جنوب شرقی و جنوب غربی و همچنین شمال شرقی و جنوب شرقی قرار گرفته است

واحدهای تیپ E1، E4، E2 و E3: واحدهای 145متری 3 خوابه و در وضعیت جنوب شرقی و جنوب غربی و همچنین شمال شرقی و جنوب شرقی قرار گرفته است.

نقشه داخلی و جانمایی پلن E

در طبقات 23 تا 31 هر طبقه 12واحد با تیپ های A , B , C هر طبقه 12واحد و از هرتیپ 4واحد قرار گرفته است که کل واحد ها سه خواب هست و متراژ تیپ C نیز 195 متری است.

در دو طبقه آخر یعنی طبقه 32 و 33 نیز 8 واحد در دو تیپ C و F که 270 متر و چهار خواب و دارای لاندری میباشد در حال ساخت میباشد.

امکانات پروژه ۴ گانه نیروی زمینی ارتش در چیتگر:

پروژه نیروی زمینی ارتش دارای:

لابی مجلل و سیستم اطفاء و اعلام حریق
سیستم حفاظت و مانیتورینگ ساختمان
پد هلی کوپتر
سالن اجتماعات چند منظوره
سالن ورزشی و بدنسازی
فضای بازی کودکان

نقل و انتقال در تعاونی و دفترخانه اسناد رسمی صورت می‌پذیرد.

جهت استعلام از قیمت ، پیشرفت ، شرایط اقساط قبل از هرگونه خرید و فروش با مشاورین ما تماس بگیرید؛ مشاورین ما در تمام مراحل خرید و فروش همراه شما هستند.

09198669204 – عظیمی

ماشالله عظیمی

برای ارتباط با ماشالله عظیمی با شماره زیر تماس بگیرید: 09198669204

پیام بگذارید